niedziela, 3 stycznia 2016

Hello 2016

Hejka,
Więc zaczął się już.... 2016, pewnie pełno z was miało postanowienia na ubiegły rok, tyle planów, a tu już 2016.
Ja mogę z dumą powiedzieć, że prawie wszystkie postanowienia na 2015 zostały zrobione, nie miałam jakiś ,,trudnych" wyzwań, o wiele trudniejsze cele wyznaczyłam sobie na ten rok, chciałam podnieść poprzeczkę i za rok pochwalić się, które z nich udało mi się wypełnić.
Moje ubiegłe postanowienia brzmiały m.in tak:
- założyć bloga i systematycznie się nim zajmować (niestety narazie średnio mi to wychodzi, ale od czego jest kolejny rok)
- czerpać radość z każdego dnia
.
.
.
.
iiii jeszcze parę ich było jednak nie chciałabym się nimi dzielić, ponieważ trudno mi je opisać (są ogólne)
Za to te na 2016 są szczegółowe i za rok łatwiej będzie mi je opisać :)
Mimo postawionych sobie postanowień na nowy rok, mam zamiar robić postanowienia na każdy miesiąc np. w styczniu napisze 5 postów itp.
Postaram się co miesiąc dodawać post, który podsumuje postanowienia na dany miesiąc.
Napiszcie mi czy wy postanowienia na rok ubiegły sumiennie wypełniliście? + możecie mi podać jakieś pomysły na posty na bloga (ostatnio sobie spisywałam)
Teraz trochę zdjęć zrobionych w ubiegłym półroczu <3.
ZACZYNAMY NOWY ROK = NOWE MOŻLIWOŚCI










PS Życzę wam aby ten rok lepszy od poprzedniego, ale minimalnie gorszy od następnych. <3
                                            
                                                                                                                                      Jacquelyn     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz