piątek, 22 stycznia 2016

Koncert- Wiedeń

Hej,
w dzisiejszym poście po raz drugi zostanie poruszona tematyka koncertów.
Chodzi oooo koncert One Direction, który odbył się 10 czerwca we Wiedniu na stadionie.

Pod stadion przyjechałam ok. 10, ku mojemu zdziwieniu w mojej kolejce nie było wiele osób.
Po chwili poznałam dwie dziewczyny, które były z Warszawy,  więc czas szybko mi minął. Nie było problemu ze staniem w kolejce, nikt się nie pchał, każdy mógł w każdej chwili wyjść i wrócić na swoje miejsce.
Zaskakujące było również to, że na stadionie rozdawano za darmo wodę, aby nikomu nikt się nie odwodnił :).
Przechodząc do samego koncertu był NIESAMOWITY, każdemu życzę, aby przeżył koncert swojego idola/swoich idoli.
A teraz zdjęcia









Buziaki,
Jacquelyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz