sobota, 26 grudnia 2015

TAG ŚWIĄTECZNY :)

Hejka,
wiem wiem, że już dzisiaj jest drugi dzień świąt, a ja zabieram się za świąteczny tag (poczucie czasu), ale i tak zachęcam was do przeczytania :)
Zaczynamy:

1. Ulubiony film świąteczny:
Odpowiedzią was nie zaskoczę... Kevin sam w domu/Nowym Yorku

2. Ulubiony kolor świąteczny:
Hmm to biały, czerwony i złoty 

3. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
Niestety jeszcze nie, ale mam nadzieje, że w przyszłym roku uda mi się zbudować

4. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach:
Zdecydowanie cynamon z jabłkiem 

5. Ulubiona potrawa wigilijna:
Hmmm krem z grzybów + grzanki <3

6. Kiedy otwierasz prezenty?
Prezenty otwieram po kolacji wigilijnej 

7. Ulubiona świąteczna piosenka:
Mam ich wiele, ale między innymi to Santa Tell Me od Ariany Grande oraz Last Christmas od zespołu Wham

8. Choinka żywa czy sztuczna?
Żywa :)

9. Za co lubisz święta?
Za cudowną atmosferę panującą w domu 

10. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt?
Co rok jest inaczej, ale zazwyczaj dwa tygodnie przed świętami.


To na tyle w tym tag'u, zapraszam do przeczytania reszty postów i komentowania :)


P.S Wiem, że bardzo długi czas mnie tu nie było, ale przygotowuje się do przeprowadzki oraz poświęcam więcej czasu szkole, ponieważ zaraz koniec semestru.


                 Jacquelyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz